FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() för mig tilltalar inte bara designen, utan funktionen också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även om jag nu tycker funktionerna är bra mer intressanta. Inga dumma saker de byggt ihop där inte. Tyvärr får vi säkert inte heller lika mycket funktioner som USA får. Då de själva påpekar att det kommer en del saker ihop med abonnemanget också. Skulle kännas lite drygt att begränsa sig till en operatör för att få tillgång till allt. Citat:
Känns som en solklar nackdel som de måste jobba på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
underbart att det kommer något riktigt, made in california (vet att de inte längre tillverkas där, men utvecklas) funkar alltid, men lite synd att de bygger en ny telefon på gammal teknik. Stor tryckkänsliig skärm är alltid skönt, och blir inte heller särskilt repigt som någon nämnde, inte vid "normalt" användande i alla fall, är man rädd för repor borde man köpa en stötsäker mobil med gummihölje.
I övrigt så känns den lite mer neonode i funktion och os, vilket är en vanesak om man tycker om. En avsaknad av "3g" känns lite segt, men å andra sidan kanske ett krav med tanke på att batteriprestandan annars hade varit totalt värdelös annars. men man kommer inte långt på bara wlan, men kul att den är fyrbands i alla fall. Lite synd att de inte talat om vilken processor som ska sitta i den ännu. Men det blir ändå en, är ju bara en sådan där ge-mej begär, kanske blir en norton 2.0 av den, då är det kul att ha en från start ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ptjao, se exempelvis på deras lösning för tangentbordet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Repade "sönder" min ipod efter 5 dagar..Samma kvalitet kanske
![]() Verkar vara en snygg lur med många funktioner, men är inte själva RINGANDET viktigast i en telefon? 5h UTAN 3G behöver bli bättre för att ens räknas som dåligt :blink: MVH T |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OS X <3 <3
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
och så har de en varumärkestvist med cisco också...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag förstår inte varför det sådant hallå kring en telefon? IDG verkar helt köpta av Apple och har i ett dygn nu spammat ut den ena artikeln efter den andra om iphone.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|