FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Väldigt mystisk mening dock, som blivit "så känd". Men men, inte DH det där inte.. Lite DH logs som får mig att undra vad de håller på med där: [17:09] <Syserror> tote: kk kommer nu [17:13] <pasen> hihiih [17:36] <ThA_mAn> haha [17:36] <ThA_mAn> låter roligt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Mattias.. man träffar folk från Trollhättan som vill duscha med en naken (och man vet inte om de menar allvar eller inte). Käkar koffeintabletter och låter bli att sova tills man sitter och skakar i ett hörn. Spränger hemmagjorda bomber och går omkring på den lokala mcdonaldsen iförd sparkdräkt och clownnäsor. Byter exploits och warez. Spelar joel-bitar-themet på högsta volym på sin stereo på repeat (och stereon krävde minst ett flak själv att frakta upp). Man kastar diskus med programvarorna som telia och microsoft delar ut. Man kodar demos med sublima gayporr-bilder inkodade med liiite för lång visningstid för att de skall vara verkligt sublima och mutar alla sina bordsgrannar att rösta på demot med porr. Man ddosar gameservrarna i finalerna tills slagsmål utbryter mellan deltagarna och game-arrangörerna (min personliga favvo).
ELLER SÅ ÄR DET SÅ ATT DREAMHACK VAR BÖRJAN PÅ SLUTET?! (har aldrig varit på dreamhack och kommer troligen aldrig att åka). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Palmik -> kul att prata med dig ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Var där och tog en knapp...men hälsade inte...skulle precis dra!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
|
Japp, var där.
|