FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Riskområderna menar jag , att man inte skall bojkotta plasterna, men man kanske skall se upp lite grann. Jag bruka ringa min kortinlösare och fråga, ibland kan dom svara om kortet finns i deras bank , om kortet står på samma person. Det man skulle kunna sätta upp en varninglista som mailinglista, dessa bedragare jobbar oftast i mängd, dom försöker på kanske 100 olika webbutiker. Då kan det var bra, om man då varna varandra . Ungerfär som att vanliga webbutiker har faxlistor, om snattare t.e.x. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Något som vi har märkt är att den som oftast har betalnings anmärkningar eller försöker blåsa oss oftast skriver med små bokstäver när dom gör sin beställning.
Kolla igenom dom som ni har så ska ni se att det är väldig många som har skrivit ex sina fakturerings uppgifter med små bokstäver. =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att sätta betyg per postnummer kanske vore något? Borde klara sig undan PUL också.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|