FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Egentligen inget fel i det du säger. Men det går att tolka situationen på olika sätt. Att man är hårdare mot nya medlemmar än gamla, behöver inte vara positivt. Nya medlemmar / kunder borde vara viktiga - för tillväxt etc. Att hans inlägg som var grövre än mitt och 3 andras, ej raderades, för att han var admin / äldre i wn ... behöver ej vara rätt. Du tog en bild med körkortet... Man kan jämföra det med en lärare och elev också. Läraren som lär ut och går emot vad han säger bör straffas hårdare än eleven, som är ny. Gör eleven ett fel av det han lärt sig...är inte det like allvarligt som när läraren felar. Dvs. Den som sätter regler, men ej följer dem själv, och samtidigt går emot personer som "ej kunde" reglerna eller är "ny i reglerna" anser jag är fel. Men ... låt oss inte blossa upp allt igen ... allt är lugnt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Va fan... Ska man vara politiskt korrekt och tvättäkta moraltant för att vara moderator? Idioti. Mats är klockren som moderator och hans verksamhet är fan så mycket rumsrenare än de spammare, svartarbetare, ripoffartister, pojkrumsdirektörer med mera som verkar hitta hit numera.
Förövrigt så borde tråden spärrats för länge sen pga. OT om man nu ska vara moraltant och hålla på reglerna... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Visserligen känns det som det är dags att förpassa hela den här tråden till papperskorgen.
Citat:
Om jag skulle skriva om paketpriser vore det egenreklam. Om Mats skulle skriva något om porrfilmer i syfte att sälja vore det också egenreklam. Att han sedan skrev "Jag säljer porr" vet jag inte riktigt om det låg något värde i det. Fördelen med WN är att det går att diskutera saker. Jag har aldrig handlat från Lastbryggan, men jag har förstått att porr är bara en liten del av produktutbudet. Den som vill agera moraltant och jaga porrindustrin kanske skulle fokusera mer på de som driver rena porrsajter och som också är medlemmar på wn. Personligen tycker jag att det vore fint om webdoc åtminstone vågade stå för vilket företag han/hon representerar genom att fylla i en professionell hemsida i profilen. För övrigt har jag flyttat en av dessa "webbhotell köpes" trådar till Papperskorgen; men det är någon annan som flyttat bort de första två-tre trådarna. Jag har flyttat trådarna mest för att modereringen ska vara så konsekvent som möjligt. Det finns många som vill köpa webbhotell. Åtminstone en av de har valt att annonsera här.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för all inlägg.
Jag har fått svar på mina frågor. Nu går vi vidare i livet =) |
|||