Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljer dessa....

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-04-18, 14:31 #21
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Vissa på detta forum är lika kreativa som ett cementblock. Har man inget bra eller
kreativt att säga så bör tystnad råda för den personen. Kommentarer som ovan, likt
Macckes smajli tillför inget kreativt. Samt att missdomain inte heller likt maccke svarade på frågan som jag ställde om det var ett skäligt pris som jag fick för domännamnen.

Jag säger detta öppet för alla att se. Thomas som är webmaster för detta forum, är du vänlig
att styra upp detta till ett bra och seriöst forum där ledord som: kreativitet, ledarskap, företagsamhet, och mognad skall existera.

Ingen kan ju ta detta forum på allvar om folk skriver kommntarer i barnslig stil likt ovan kommentarer är.

Sedan bör nog både missdomain o Maccke förstå att vissa fattar att frasen "anonym köpare " betyder att "jag skriver inte ut namnet här". Sen om nu folk på detta forum är såna
duktiga personer på data och internet som dem vill framstå att vara så borde dem förstå att andra också förstår att dem kan ta reda på detta.
Men i god besserwisser stil så vill i detta fall Maccke o Missdomain visa som småpojkar
att dem är duktiga och faktiskt vet hur man kan ta reda på saker.

Vill återigen påpeka att ledord som: kreativitet, ledarskap, företagsamhet, och mognad
borde fler personer på detta forum tänka på. Speciellt om ni vill bli sedda som seriösa affärsmän och webmasters.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-04-18, 14:41 #22
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2006
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Citat:
Ursprungligen postat av MissDomain
Citat:
Ursprungligen postat av stefanhansson
Alla nämnda domännamn i början av detta inlägg blev sålda till en anonym köpare...
Grattis till försäljningen, det kan dock vara svårt att bevara namnet på en anonym köpare när whois finns
Såtillvida köparen inte köpt .se-domänen så går det ju att anonymisera domänägandet på de övriga genom bulvantjänster. För övrigt är det inte alltid den faktiske ägaren som står registrerad på en .se ifall parterna har ett skriftligt avtal som reglerar att en juridisk person företräder en annan person eller juridisk person. Dvs det kan ju vara så att ägaren inte är densamma som syns i Whois.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-04-18, 15:10 #23
autosvars avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Citat:
Originally posted by stefanhansson@Apr 18 2006, 12:13
Alla nämnda domännamn i början av detta inlägg blev sålda till en anonym köpare för 1000 SEK inkl moms exkl ägarbytesavgiften på 300 som nya köparen får stå för. Var det ett skäligt pris?.
Det var i vilket fall som helst inte ett oskäligt pris. Två tre av domänerna kan användas till bra tjänster i rätt händer - och då menar jag inte parkering eller del av länkfarmar utan riktiga tjänster.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017