FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Guest
|
Vissa på detta forum är lika kreativa som ett cementblock. Har man inget bra eller
kreativt att säga så bör tystnad råda för den personen. Kommentarer som ovan, likt Macckes smajli tillför inget kreativt. Samt att missdomain inte heller likt maccke svarade på frågan som jag ställde om det var ett skäligt pris som jag fick för domännamnen. Jag säger detta öppet för alla att se. Thomas som är webmaster för detta forum, är du vänlig att styra upp detta till ett bra och seriöst forum där ledord som: kreativitet, ledarskap, företagsamhet, och mognad skall existera. Ingen kan ju ta detta forum på allvar om folk skriver kommntarer i barnslig stil likt ovan kommentarer är. Sedan bör nog både missdomain o Maccke förstå att vissa fattar att frasen "anonym köpare " betyder att "jag skriver inte ut namnet här". Sen om nu folk på detta forum är såna duktiga personer på data och internet som dem vill framstå att vara så borde dem förstå att andra också förstår att dem kan ta reda på detta. Men i god besserwisser stil så vill i detta fall Maccke o Missdomain visa som småpojkar att dem är duktiga och faktiskt vet hur man kan ta reda på saker. Vill återigen påpeka att ledord som: kreativitet, ledarskap, företagsamhet, och mognad borde fler personer på detta forum tänka på. Speciellt om ni vill bli sedda som seriösa affärsmän och webmasters. |
||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |