FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Avslutningsvis vill jag bara säga att jag igår äntligen fick ett mail från Netsol (inte Spray!) där jag kunde godkänna min transfer. Därmed finns det hopp för de som vill lämna Spray. Äntligen! |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan hålla med att Spray verkligen är top1 sämst att hantera domäner.
Dock så registrerar dom ju via Network Solutions och tycker att dom borde vägra vara ÅF för Spray för dom lär inte följa ICANN regler och då ska dom f*n inte få registrera domäner. Är nästan omöjligt att kunna flytta en domän hos dom smidigt, är nästan som man borde ha rätt att kräva typ 500 timmen det tar för dom extra för dom inte följer ICANN regler och sätter rätt Administrative kontakt eller gör rätt för sig. För ska inte behöva lägga ut någon månad för få en domän flyttar från dom och utar ersättning för dom timmarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag försöker också med att flytta min domän från Spray och det är ju ofattbart hur dåliga de är. Efter ett långt och irriterat samtal med deras support har jag äntligen fått mail där de meddelar att de skickar EPP-koden direkt till mig. Vad är det egentligen som gäller, kan man gå vidare med detta och anmäla Spray någonstans för att kanske få dem att förenkla sina rutiner gällande flytt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Read Only
|
Själv har jag mina domäner på addyour.net .
Dom erbjuder 5 gratis mysql databaser, fantastico m.m |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Read Only
|
Spray är inge bra webhotell tycker jag. Har du inte betalat i tid låser dom kontot. Bättre använda gratis host som erbjuder mycket mer. Eller så kör man egen server som jag gör.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|