FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
vilka kriterier är det som gäller för VIP nu när det finns?
lite svårt att hitta en röd tråd hos de som hittills är det. som det är nu är ju tydligen VIP-folk allt från såna som skrivit ett fåtal inlägg och varit medlem ett par dagar, utan kommersiell sida i profilen, personer utan tydlig kommersiell inriktning, till tydligt kommersiella (sedan länge aktiva) webmasters. skulle som sagt vara intressant att höra vad det är för kriterier som gäller... WN?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Administratör
|
För tillfället finns inga fasta kriterier för att få tillgång till VIP-delen. Då naturen av denna del bygger på att man måste lita förhållandevis bra på alla andra som kan läsa det är det mycket möjligt att några direkta riktilinjer inte kommer upp alls.
I nuläget har 8-10 fler namn än de hittils inbjudna nämts internt bland admins och moderatorer för oss att ta ställning till. Är det någon som tycker sig lämpad och tror sig vara utelämnad är det fritt fram att skicka ett PM till mig med en liten självbiografi. Vi kan trots allt inte förutsättas veta tillräckligt om alla för att ta ställning.
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker inte det skulle vara bra, finns ju folk här som kan mycket inom
IT området fastän dom inte äger nån kommersiell hemsida. Som jag t.ex. Är rätt duktig på HTML, ASP o Flash men äger ingen sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
okej, nu är som jag förstår VIP-delen igång för fullt för folket som litar på varandra.
har bara på senaste halvtimmen helt slumpvis stött på ett par som inte har någon websida överhuvudtaget alternativt har helt oseriösa domännamn/besökstatistik. så frågan är nu: hur gick det egentligen med kontrollen av registranters websidor som finns uppgivna i profilen?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Ang VIP avdelningen så gjorde jag det enkelt för oss, medlemmar nån av moderatorerna eller admin känner på nåt sätt bjöd vi in på VIP som test. Mest för att Jag/Vi inte vill att vi bara skall vara 4 när vi bygger upp hur WN Vip skall se ut. WN.se är en gratistjänst som vi tillhandahåller för det är kul, det får vi inte glömma när vi postar här, ingen tjänar en krona på att skiva inlägg, moderera eller administrera WN, alla gör det för att det är kul och att man vill lära sig saker samt dela med sig av sin kunskap! Det var syftet men WN från början och kommer vara framöver, jag bedömer även att de kontakter jag knyter här och den kunskap jag erhåller här, är värt dom kronorna jag lägger ur egen ficka på serverkostnad i månaden för att WN skall rulla på, för du har väl inte sett någon form reklam på WN sen vi startade? Kritik/Beröm är välkommet för att förbättra projekt, men nog skall jag säga att jag innerst inne retar mej på personer som verkligen klagar på saker dom bjuds på, och enligt PM & ICQ mess är jag inte ensam, i vissa fall kan man undra är inte gratis gott nog? WN
![]() |
![]() |
#27 | |||||
|
||||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
tycker däremot att vissa användare här bör ha mer "moral" än att ange ex.vis Altavista som sin websida - just för att vi ska få ett roligt och intressant forum. tillför en hel del att veta vem man har att göra med, och en websida säger mer än tusen ord? ![]()
![]() |
![]() |
Svara |
|
|