FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Femkronors ikea musmattor rockar ju :P
Har nog kört med min i 3 år nu och är väl på gränsen till en sanitär olägenhet :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Trode bara kul-möss behövde musmattor pga friktionen gummiklädd kula vs gummimatta. En optisk mus mår väl bra om underlaget har lite synligt strukturmönster, min fungerar iaf perfekt på mitt träunderlag. Sen har den ju (MS Explorer 3) små glidplastmojjänger i varje hörn, så glidet är det inga problem med... B)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill verkligen rekommendera logitech's mus med stor kula "marble mouse".
Då slipper man den tråkiga musmattan och tycker dessutom att den är mycket snabbare att arbeta med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Själv inhandlade jag en ny mus och musmatta idag. Jag har aldrig haft musmatta innan, men försäljaren rekommenderade (surprise?) att jag skulle köpa en ändå.
Mitt enda krav på musmattan var att den skulle vara stor, hatar små 15*20 cm mattor. Så det blev en: http://www.komplett.se/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...on=info&p=44514 och än så länge är jag mycket nöjd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
jag har en icemat och jag har en "vanlig" tyg musmatta.
Jag föredrar faktiskt min vanliga musmatta... även fast det är reklam på den.. men om du har tröttnat så grovt på reklamen så kan du ju alltid designa din egna musmatta.. url: vet ej |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tror det går att göra på www.fuji.se eller något sådant.
har gjort det som en present till en polare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ingen som kör med IceMat? Den är kanon också
![]() |