FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vann jag? Har inte fått PM än
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Undrar jag med!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alla vinnare har nu blivit meddelade!
Vill tacka alla som la bud och be om ursäkt för att det tog lite tid innan alla blev kontaktade, hade lite dålig tillgång till internet där jag var. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varför vann inte jag med mina 300kr på dealrunner? Du meddelade aldrig att budet hade gått upp?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har inte uppdaterat tråden med vinnarbuden då alla som vann fått pm om det. Fick in en hel del bud på slutet och jag hade tillgång till internet sporadiskt med min iphone och ingen dator så det var många (inte alla) som inte hann få någon påminnelse om budhöjning tyvärr och det var väl jag som förlorade mest på det då det hade gynnat mig mer att uppdatera och på så sätt eventuellt få mer för domänerna men hade satt sluttid och jag fick följa den.
Hade planerat allt bra och satt ett slutdatum då jag kunde vara aktiv, men kunde inte förutse utlands resan som jag var tvungen att åka på med en dags förvarning. 400kr slutade dealrunner på... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Riktigt illa.
Jo visst, du förlorar ju på det men samtidigt har jag bidragit till att trissa upp priset på en domän som jag aldrig skulle få chansen att vinna. Hade jag vetat att man inte fick reda på budhöjningarna så hade jag aldrig lagt ett bud. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|