Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hur mycket kostar tjänster såsom Jajja?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-16, 16:15 #1
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Xamda,

http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Penguin
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-19, 13:16 #2
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2008
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2008
Okej, då kanske vi ska förtydliga detta: Jag hackar inte på Xamda. Jag respekterar alla här på forumet men jag tyckte bara att som en supermoderator så bör man faktiskt hänga med i svängarna. Det är inte direkt några små uppdateringar Google gör, och detta har t.om uppmärksammats väldigt mycket på olika seo bloggar.

Så KritianE, jag kan gärna be om ursäkt till Xamda men då får du också visa respekt och be om ursäkt till mig. Jag anser inte att jag gjort något fel här då jag i min första post till Xamda skrev "Ursäkta.."

Till dig dakota: Jag tror Jajja tar betalt för att ranka upp keywords. Och jag hade aldrig anlitat dem, ifall du vill vara "clean" i denna bransch.
trådlöst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-20, 02:15 #3
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Sep 2004
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Det är ingen skillnad på en moderator och en supermoderator här på WN. Under sommarmånaderna är det många som tar semester och faktiskt släpper datorn en stund. Det tar tid att komma ikapp allt som händer på internet.

Speciellt när du har ett jobb kring en större organisation, och där dina åtaganden är annat än att bara surfa runt på webben och läsa om vad Google och andra företag hittar på.

Alla är alltid nybörjare någon gång, och kan man inte respektera det bör man inte hänga på ett forum där alla har olika former av kompetens.

Det kanske är chockerande, men jag, som Administratör på WN, hade heller ingen koll på Penguin. Så tack Xamda som frågade, och tack Captain Thailand, som besvarade frågan.
Oläst 2012-07-20, 04:05 #4
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
Tro det eller ej, men det finns många markandsföringsstrategier och vägar som kan fungera bättre och ge mer än Google. En bra placering leder inte alltid till affärer av sig självt.

Det finns en klar poäng med SEO, men det är faktiskt ingen nödvändighet för alla verksamheter. Jag kan inte heller se att moderatorerna förväntas vara experter inom alla områden som diskuteras.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017