FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://discussions.info.apple.com/ca...categoryID=263 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Några gånger hände det inget när jag skulle installera en app. Startade om och då fungerade det. Samma sak hände när jag var inne på en app och skulle läsa om denna och klickade på "... More" för att läsa hela texten men då räckte det med att jag tog ett steg tillbaka och gick in på appen igen.
Någon som märkt av något liknande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar inte heller att mitt kreditkort ska vara registrerat. Tack o lov funkade mitt amerikanska Apple id som är laddat med itune gift card för att hämta gratisprogram, har inte kollat om det går att handla på det.
Sedan har vi en hel del personer som inte har kreditkort, unga, skuldsatt och de som av en eller annan anledning inte vill ha det. Lite märkligt tycker jag nog att det är att man måste ha ett kreditkort för att hämta gratisprogram som bara finns där. Det gäller att se upp var man laddar ner program. Jag tänkte ta tillfället i akt och uppdatera TextWrangler och då visade det sig att de fått stänga av en del funktioner för det som levereras via AppStore. "In BBEdit and TextWrangler, authenticated saves (the ability to save changes to files that you do not own) and the command-line tools are not available in the App Store versions, in order to comply with Apple’s submission guidelines." I detta fallet inget problem för mig men det blir en sakt till att tänka på/kolla innan man trycker på "köp". Någon som testat nya Smultron som vi väl alla trodde dött men som har uppstått i App store? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|