FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Banned
|
Patrik tanke är inte helt fel:
"Server said: index.php: Read-only file system Error -160: could not start data transfer" |
||
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
BINERO NERE ! / annons kampanj för 40 lax
bedrövligt !!!!!!!! idag ligger inte bara våran hemsida nere utan hela jävla binero verksamheten verkar ha spårat ur. annons kampanj ute för 40 lax i metro, känns lite som bortkastade pengar. man ska nog ta de med en nypa salt att det står så bra om binero och att de skall vara bästa webbhotellet. vi flyttade alla våra domäner dit för att de va lockande att ha ett webbhotell som det bara stog bra om, men i verkligheten e det bara skit, kontrollpanelen suger hårt, ca 7 sek väntetid mellan sidbyten. och ständiga avbrott ! jävla skit grejer ! |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rolle, ge dig nu!
Binero har funkat finfint i alla år jag legat där, har betydligt sämre erfarenheter av andra liknande webbhotell. Men.... Jag lider med dig ang. metrokampanjen och förstår din frustration. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vad betalar ni i månaden och hos vem hostar ni? |
||
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För de med kritisk data osv kan jag rekka rackspace.com
Kör ett antal saker hos dem och har aldrig haft nertid. |
|||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag som under veckan lagt upp företagets sidor där, sitter och skäms nu. Sköna kommentarer jag får stup i kvarten..
|
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man ska aldrig köra kritiska sidor på shared hosting, bättre köpa en VPS lösning där man även kan få kompletta snapshot av VM.
Och hos en leverantör som har i flera städer, då kan man alltid flytta över till en annan server till annan stad i värsta fall. |
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om jag förstår saken rätt är det här en av de stora nackdelarna med virtualisering och gemensam lagring. Om lagringssystemet går ner går allt ner...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|