FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() Men jag skall rätta till de fel som finns med än så länge! Jätte bra att ni påpekar sådant här! Tänkte först bara använda grunderna till html, men det bästa är ju faktiskt, som ni säger, att lära ut det som är populärast idag. Och inte för 10 år sedan, även om det fortfarande går att koda på det sättet. :P Så, jag ber er som vill hjälpa mig med att vida utveckla hemsidan, kontakta mig här på WN, så skapar jag en profil till er.. Ni kan tyvärr inte få några stålar för det, såvida sidan inte drar in massa besökare och man kan sälja annonsplatser. Då kan man ge ut lite pengar till dom som bidragit ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Allt ser bra ut, dock borde du ha "DEMO" till alla saker.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tycker allt var stilligt utom loggan som jag tyckte vara sisådär (för att vara uppriktig). Men mycket bra i övrigt!
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Själva designen osv, är ett gratis tema från web2feel.com, så jag kan inte ta åt mig någon cred för den faktsikt.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://wordpress.org/extend/plugins/wp-syntax/ Kanske finns bättre plugins men det var det första jag fick fram vid en googling ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|