FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt klart tråkigt, vi får hoppas att dom tar upp de igen. Är rätt kul och jag tror de skapar mer entreprenörskap och vilja att förverkliga sina idéer med program av denna typ.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker det var ett underhållande program med alla weirdos och hårda kommentarer. Det enda jag såg på SVT.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommer sakna det programmet mycket.
Men det här är SVT i ett nötskal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
"Men det här är SVT i ett nötskal."
Du menar att man lägger ner succéer? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kommer det engelska orginalet att fortsätta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den brittiska (engelska) versionen är inte originalet, originalet är japanskt och ingenting annat. Japp, när det är vi andra som kopierar japanerna så är det ingen som bryr sig
![]() Åtminstone en säsong av Dragon's Den har väl ännu inte visats i Sverige om jag inte är helt fel ute? Något beslut om att lägga ner verkar inte finnas så det är väl öppet för en fortsättning än så länge.
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Administratör
|
Succée är väl lite tveksamt om man ska kalla det. Jämför draknästets bästa program tittarmässigt så hamnar det i nivå med normalsiffror för Djursjukhuset. Nog för att målgruppen är snävare, men på primetime tycker jag man ska vara lite allmännare (även om jag tycker SVTs viktigaste del ligger i snävare program).
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Succée eller inte så var det även för min del det enda program jag kollade på. Det hade ju inte behövt på prime time men de kunde ju åtminstone ha fortsatt producera det. Inte direkt så att det är dyrt att producera menar jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
och så har tidningarna vaknat. Men glöm inte vem som var först med nyheten=)
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|