FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vem ska man byta till? Alla har driftsstörningar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar som vissa har betydligt mer störningar än andra, Storleken verkar ha betydelse och i detta fallet så är det inte alltid störst som är bäst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
egenreklam egenreklam.. fördold eller öppen.. är fel
![]() vilket fall som. Jag tycker inte man ska byta leverantör bara för dom har störningar. ALLA får problem ibland. shit happens. går inte att ha 100% förevigt. Det jag menar är att om man inte är nöjd och tycker det är nog så får man ta beslutet att leva med att inte vara nöjd eller byta leverantör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Nä inte mycket inte, Utan snarare ett konstaterande att det är ett faktum att allt fler klagar på Loopia och på senaste tiden även på Binero i allt större utsträckning.
Själv kund hos Binero och jag är oerhört nöjd, Inte drabbats alls, Men vissa upplever problem eller så kanske det ligger nåt i att svenskar är det mest "Gnällande* medborgarna i världen. Jag tror faktiskt det är så, Inte sagt att det är problem hos dem som det klagas på men jag tycker att det är väldigt mycket kritik som riktas till dem stora aktörerna. Varit kund hos Loopia och skulle inte våga i dag att satsa pengar på ett konto hos dem. Man påverkas indirekt av vad folk skriver i sin kritik mot webbhotellen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men det där med att svenskar gnäller ofta och gör lite åt det de gnäller om är något jag upplevt mycket ute i livet.. Dock inget jag själv berörts av inte ens i de svåraste tider på professionell nivå dock :/. Ser det oftast på forum emot stora operatörer. Men on topic.. Hur går det för loopia nu sedan denna tråd fick liv? Har själv endast vissa gamla domäner där så vet inte hur hostingen är just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
De har haft epoststrul nu i någon dag som löstes under dagen men hostingdelen fungerar alldeles utmärkt den senaste tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nere igen?
Kommer varken in på sidor som är hostade hos Loopia eller loopa.se. Står ingen info i deras driftblogg heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Konstigt att deras inlägg är daterat "2010-11-30 15:20" då jag speciellt kollade deras blogg innan jag skrev mitt inlägg. Men men, det kan man ju spekulera vidare kring någon annan stans.
Nu vet jag iaf varför det strular. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jösses, trodde jag skulle slippa problem då jag dumpade Loopias webhotell och flyttade till EC2. Jag menar, inte ens Loopia kan väl misslyckas med att drifta DNS-en?
My mistake. Ska åtgärda så snart Loopia får igång sin verksamhet så de kan kommunicera med deras snabbt krympande kundbas igen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|