FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag önskar apple kunde göra det mer öppet, så att man kunde hooka in i funktioner, såsom på HTC så kan man med en app manipulera uppringningsprocessen, fe.x en app mot gulasidorna.se som hämtar namn, bild och nummer på den som ringer (om det finns där) Såna apps gör mig avundsjuk då jag är iPhone användare idag, och säkerligen lär vara det även när iPhone 4 kommer. Jag har precis börjat ett nytt jobb i Tromsö, förhoppningen är att få en HTC Desire för jobb, och skaffa en iPhone 4 privat, så är man säker
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror säkert att många utvecklare på även Apple skulle gilla det, hela Apple är ju beroende av App Store. Men så har vi diktatorn Steve på toppen och gillar han inte en idé så blir den inte av, oavsett hur bra den är - det är ju anledningen till Apples framgång också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker att en av de stora fördelarna är att jag vet att jag hittar alla applikationer i AppStore
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ios 4 verka instabilt.. Såg inga nyheter heller direkt heller. Sedan finns den inte för ipaden.
Senast redigerad av klein den 2010-07-01 klockan 16:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Jäkligt skönt att man kan låsa skärmen i stående/landscape mode... speciellt när man ligger ner och ska fippla med luren, förr så ville den alltid vrida skärmen!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Och nu har vi ju även Spotify med fullt stöd för iOS4!
http://www.spotify.com/se/blog/archi...und-listening/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men hade hoppats på lite fler uppdateringar i Appstore, det är inte så många app'ar som blivit IOS4-fixade ännu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag uppdaterade Spotify idag, jättetrevligt tills någon ringde och musiken pausades. Därefter pausas den så fort skärmen släcks, jag trycker på den lilla knappen högst upp, eller när jag går ut till huvudmenyn.
Programmet stängs liksom inte av som förr, utan musiken bara pausas. Så mycket för den multitaskingen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har iPhone 3G och uppgraderade till iOS4 samt jailbreakade idag så Multitasking fungerar. Testat Spotify i bakgrunden och är mycket nöjd hittills
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|