FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker det är lite för mycket på sidan, dom bara ha runt 4-6 nyheter på första sidan... och fatta hur mycket den kommer hacka med 56k!!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker inte om den. Rörig och svårt att hitta det jag vill ha. Och den idiotiska IKEA reklamen som tar upphela sida. Sågad av mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte orkat klicka runt i menyn, men förstasidan framkallar illamående.
Man vet ju inte var man ska börja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite rörig, men klart mycket bättre än den gamla siten.
En scrollbar i sidled är mycket irriterande! Men vad är det för Ikea-reklam ni irriterar er på? Jag ser inte någon Ikea-reklam någonstans. /Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag får reklam över hela skärmen som sen slocknar efter ca 5 sekunder. Det var någon dagstidning som också hade det tidigare idag. Klart irriterande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag hittar minst sex olika typer av rubriker, olika storlekar, fet stil och inte fet stil. Det gör ju inte intrycket mindre rörigt...
Bra med färgade menyer men menyn upplevs väldigt luftig i skillnad mot resten av sidan vilket, för mig, inte gör att de passar ihop... Dock trots allt, förbättring mot tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vet inte riktigt vad jag ska säga om nya loggan... antar att de vill visa att de finns i flera kanaler, men... man vänjer sig nog
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då får jag väl bli den första och säga att den gamla var bättre...
...inte snyggare men bättre.. Riktigt dåligt att inte avskilja spalterna på något vis, blir bara trött av att titta på sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Nykomling
|
Sedan har vi ett annat problem med siten. Sedan den presenterades har det stått "Tekniska problem Just nu kan det vara svårt att se våra program på tv4.se. Vi arbetar på att lösa problemen".
Tydligen har dom inte löst detta, idag heller :P |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|