FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
den tredje..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
fjärde..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Den femte och sista..
Nu förtjänar jag nästan en QU t-shirt va? :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Citat:
___ Nu när man läst allt tycker jag det är kul att moderatorgruppen hamnar i fokus som nåt viktigt utöver medlemmarna som givetvis är ÄR forumet. Precis som jag önskade även om huvud-citatet kan ses som aningen kommersiellt. Underförstått förstår ju alla att detta även gäller wn och vi är lika tacksamma här! Jädra omsättning dom andra har! 333 miljoner, imponerande om vinsten per anställd är bra! Kul! Edit: 333 miljoner är nog inte bara siten resedagboken kanske, utan hela moderbolagets omsättning. Offline verksamhet och allt.
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grattis till reportaget.
Det står att ni köpte AlltOmTV 2001, men var det inte förra året ni köpte AlltOmTV? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är bara att gratulera!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag har ju svarat på många fler frågor än vad som kom med för från början ville dom bara ha kommentarer. Men det verkar som det slutade med att dom valde att göra en liten större grej av det. Är nån i intresserad hela dialogen med journalisten så kan jag PM'a den. Sammanfattningsvis är det inte många fel, det är väl typ 2001 och att jag är vd som inte är helt korrekt. Vi är 4 anställda i bolaget så en vd är överflödigt för småspelare som oss. Fel blir det nästan alltid, men i detta fallet blev det fel på ställen där ingen bryr sig. Vi justerade andra grejer som hade varit tråkigare att personer med detaljkunskap läst.
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Finns bara en sak som jag tycker är riktigt dåligt/irriterande med tv.nu
Att man inte kan klicka på länkarna när programmen redan har sänts, tänk om man vill ha information av det man missat? Går inte detta att fixa ganska lätt? Grattis till publiciteten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Administratör
|
Kanon!
![]() |
![]() |