FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Så här när stormen lagt sig efter Jagger, som senaste Google PageRank-uppderingen döpts till, så kan man alltså konstatera att Open Directory Project har sjunkit i PageRank ett snäpp.
Tidigare under åren har Open Directory legat stadigt på PageRank 9, men nu har den alltså sjunkit till 8. Anmärkningsvärt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fösökt flera gånger bli redaktör,men får ett autosvar:nej! varje gång,har hört flera som sagt detsamma! Dom vil inte redaxer!! helt enkelt!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
För att avvika så har jag bra erfarenhet av DMOZ. Jag ansökte i augusti ungefär, och kom in bara någon vecka senare. Dock hade de ändrat min beskrivning, men det var inte till det sämre så det spelade inte så stor roll för min del.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Då det gäller ODP är det bara inse fakta. Man anmäler enligt konstens alla regler, och sedan ligger det utanför ens egen kontroll om man kommer med eller ej. Det finns ingen rättvisa och kommer aldrig att finnas någon heller.
Dessutom får man aldrig veta att man kommit med eller vad som är orsaken till att man inte kommer med. Så är det bara. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För ett par månader sedan märkte jag plötsligt att jag kommit med efter drygt två års väntan!
![]() Jag fick inget bekfräftelsemail utan märkte det en dag när jag kollade backlinks. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Att inte få reda på orsaken är ju väldigt tråkig, speciellt då man sett redaktörer titta in på sidan som ansökt att komma med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har försökt komma med en gång om året i 4 år nu utan att lyckas och utan ett enda svar eller förklaring. Har inte ett enda SEO-inriktat trix nånstans på sajten. Vill bara listas på en anonym plats som Sverige/Internet/Konsulter/K (ungefär så). Där finns redan andra webb-konsulter, de flesta långt mindre etablerade än mig och har sajter som verkar ihopknåpade i en studiecirkel. Nu har jag gett upp DMOZ - frustration och maktlöshet är det enda jag känner.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|