FAQ |
Kalender |
2014-03-23, 10:12 | #21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kul!
Jines lista var förträfflig. Gissningsvis har det reggats ett 50-100 av dessa domäner sedan han länkade till den. Jaja, skall sluta tjata om det. Jag tipsar om några lediga .DIRECTORY. Vissa rätt ok, vissa mindre bra: - Crete.directory - Fighter.directory - Miss.directory - Swedish.directory - Samui.directory - Traveling.directory - Patong.directory - Shirt.directory - Cannes.directory - Dine.directory - Stmartin.directory - Motorbikes.directory - Pizzas.directory - Korfu.directory - Grancanaria.directory - Kos.directory - Grandcanyon.directory - Kohsamui.directory - Laos.directory - Krabi.directory - Saigon.directory - Vientiane.directory - Seville.directory
2014-03-23, 14:25 | #22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Stor eloge till dig som lägger ner tid på att hjälpa andra! Det uppskattas! |
||
Svara med citat |
2014-03-23, 14:59 | #23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tack, det var snällt!
Jag kan självklart inte utlova några framtida framgångar med dessa domäner, men eftersom jag numer tittar runt en hel del har jag inga problem med att hinna skriva lite här med. Dessvärre är .SE inte "min grej". Jag äger en jäkla massa domäner men inte en enda .SE (längre). :P
2014-03-23, 17:10 | #24 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2014-03-25, 00:57 | #25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kolla gärna upp lediga .TIPS domäner
Hälsningar Logotyp24.se |
||
Svara med citat |
2014-03-25, 01:32 | #26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Logotyp24,
Jajemen... Återkommer skyndsamt
2014-03-25, 02:51 | #27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Några lediga .tips
Cab.tips Mina.tips Sambo.tips 10000.tips Drog.tips State.tips Newjob.tips Route66.tips Anonyma.tips AllFree.tips Icehotel.tips Position.tips Hotelroom.tips Summertime.tips MissingPeople.tips |
|||
Svara med citat |
2014-03-25, 03:20 | #28 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej igen,
Inte så många attraktiva .TIPS kvar, men jag hittade några godbitar som verkar lediga i skrivande stund: - Evenemangs.tips (inte så dum! 208.000 Google-resultat) - Bilar.tips - Trafik.tips (inte så dum!) - Bocker.tips - Goteborg.tips - Forecast.tips - Dub.tips - Adults.tips - Minneapolis.tips - Shirts.tips - Mombasa.tips - Whey.tips - Hotelrooms.tips - Hochiminhcity.tips - Patong.tips - Pizzas.tips - Tunis.tips - Riviera.tips - Samos.tips - Villa.tips - Mississippi.tips - Graphics.tips - Bologna.tips - Newdelhi.tips - Korfu.tips - Kos.tips - Chips.tips - Politics.tips - Alternative.tips - Punk.tips - Condominium.tips Hoppas någon kniper någon domän som denne är nöjd med...
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-03-25 klockan 03:35 |
|||
Svara med citat |
2014-03-25, 04:19 | #29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
.GURU blev riktigt populär. Det är svårt att hitta några riktiga pärlor. Dessa är dock fortfarande kvar (några har jag redan tipsat om tidigare): - Bok.guru - Inrednings.guru - Fotbolls.guru - Flytt.guru - Annons.guru - Kampsport.guru - Kampsports.guru - Goteborg.guru - Brasilien.guru - Tidnings.guru - Konst.guru - Sydafrika.guru - Malmo.guru - Ryssland.guru - Mombasa.guru - Bungalows.guru - Tunis.guru - Lapalma.guru - Laspalmas.guru - Hochiminh.guru - Huahin.guru - Benidorm.guru - Southkorea.com (nära att jag knep den själv) - Kohphangan.guru - Norrland.guru - Sandal.guru - Phiphi.guru - Vientiane.guru - Seville.guru - Naxos.guru - Mykonos.guru
2014-03-25, 05:40 | #30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Några lediga . ASIA (kräver formellt att man har verksamhet eller bor i Asien):
- Indien.asia - Manilla.asia (OBS! Svenska stavning) - Sydkorea.asia - Cairo.asia - Fighter.asia - Kohchang.asia - Jackets.asia - Mixedmartialarts.asia (tänkte först ta den själv) - Stockholm.asia - Whey.asia - Detroit.asia
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-03-25 klockan 05:49 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|