FAQ |
Kalender |
![]() |
#251 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi väntar knappast några månader. Om inte fakturorna är betalda imorgon så kontaktar vi vår kontaktperson för dom olika affiliateprogrammen direkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
|
|||
Medlem
|
Lycka till. Har haft fakturor som inte blivit betalda på många månader. Ligg på dem bara så kanske det går lite snabbare.
Allt beror ju på hur snabbt du själv behöver pengarna. Själv har jag aldrigt behövt dem samma månad, även om det är retligt att det dröjer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
|
|||
Medlem
|
Sjukt att det inte blir någon dröjmålsränta eller går till inkasso om dom inte betalar sina fakturor på så lång tid efter förfallodatumet. Verkar ju skita totalt i sina partners, sjukt dåligt!
Men vi ska ligga på dom rätt ordentligt kan jag lova er. Tack för era svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vilket datum är nästa utbetalning? Står fortfarande N/A för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och en glad nyhet! Företagen har nu betalat våra fakturor! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
|
|||
Medlem
|
Nästa utbetalningsdatum: 2009-01-20 har nu dykt upp på TD
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
|
|||
Medlem
|
Ber om ursäkt om detta finns någon annanstans men jag hittar det i alla fall inte.
Har under en kort period fått upp såna här meddelanden: ![]() har inte drat igång alls seriöst med tradedoubler ännu men det verkar ju oroande. Råkar veta att läxa.nu blir xn--lxa-qla.nu nästan bara för de som har firefox. Så med andra ord verkar jag tappa i stortsett alla klick som görs via firefox. Har för övrigt registrarat xn--lxa-qla.nu precis likadant som läxa.nu samt laxa.nu. Och de två sist nämnda fungerar perfekt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
pinnennet Lägg till xn--lxa-qla.nu och laxa.nu som en av url till din sida, Det gör du bara med ett kommatecken efter den adressen du har nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har gjort ett försök. Tror jag fattar vad du menar Lundmark, men förstår inte varför det skulle fungera om det jag gjort tidigare inte fungerat.
Strunt samma. Jag väntar med Tradedoubler så länge, tills det att deras support har hunnit svara. Tack i alla fall! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|