FAQ |
Kalender |
![]() |
#231 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Du har PM =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Har massa andra bilder (och video upptagningar) som kanske inte skall publiceras med risk för att saker och ting kan hända. Men måste säga en sak: Allting blev över förväntan. Man vet att fester kan spåra ur och saker kan hända men inget hände och det var skön och trevlig stämning hela tiden. Klart den bästa festen jag varit på, alla som var med skall ha credits för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi satt och valde ut några städade kort som postades i tråden.
Resten skall vi ha en ickepublik avdelning. Finns lite PUL-lagar osv att ta hänsyn till även på WN hehe. Vill någon som är med på de bilder som postats tidigare inte vara det, så PM'a mej. Thomas
![]() |
![]() |
#234 | ||
|
|||
|
Jupp, då kör jag ett litet avslut för mig.
Tack för alla som dök upp på wn träffen för den här gången, en bättre fest kunde vi inte fått till. Hoppas ni hade lika kul som jag och att vi kan få ihop ett till partaj snart igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||
|
||||
Medlem
|
Japp helt klart lyckat, blev mycket bättre än jag kunnat hoppas på.
ser även jag fram emot nästa träff o hoppas jag kan komma även om det blir i t.ex stockholm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
|||
|
Då har man vaknat helt, dock så mår jag helt bra
![]() Det var en toppenkväll, då får man kolla igenom alla bilder sedan. Någon sammlad plats för alla? Jo det blev en del Shots, känndes som det kom blev 3 brickor nästan samtidigt i slutet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
|||
Banned
|
Min nota stannade på: 1 499,00
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
|||
|
Så långt har jag inte kommit, det får man se sedan när man går igenom alla kortköp.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
|||
|
Totalt så hamna jag på ca 1600kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||
|
||||
Administratör
|
Men ärligt att jag skulle missa det då. När klockan var typ 20:30 kom jag på det...
Hade ju kunnat ta bussen á 15 min till Gbg. Visste inte hur länge ni höll på. Så därför bestämmer jag att vi måste ha en ny träff under mitt sommarlov som jag kan vara med på. =) -- Hade ju tänkt att klä mig i min nya batistini kostym med min versace skjorta =) Tvingade mamma att stryka.
![]() |
Svara |
|
|