FAQ |
Kalender |
![]() |
#231 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har inte kommit åt min mail sedan 23.00
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu är väl ändå folk lite för hårda mot binero? Varenda fel som rapporteras tas upp i denna tråd.
Är väl en sak om alla kunder har problem. Men nu är det väl ett fåtal som har problem? Men det låter nästan på dessa som rapporterar att "alla" har problem.. vilket inte stämmer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inlägget visar på att tålamodet börjar ta slut, en helt normal reaktion av deras kunder.....
Vad kostar en server för typ 500 konton? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
|
|||
|
Det kanske inte är möjligt att alla kunder har problem om man har 10 servrar, men att flera servrar månad efter månad efter månad åker upp och ner som en jojo är INTE OK! En tillgänglighet på 95-98% per månad är uruselt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
har kollat på 14 dgr uptime ....
Binero 98% avbrott i stort sätt dagligen förutom 1en dag Surftown 99,69 (snabbast) 8ggr snabbare än sistaplats ca 1,5ggr så snabb mot 2an... avbrott i stort sätt dagligen Odibo 100% Cliche 100% Loopia 100% Tänk på att det är för kort tid att mäta uptime bör nog ske iallfall på ett halvår... :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||
|
||||
|
Citat:
Tas det inte upp, då kan inte binero bli bättre. Det kan ingen säga emot. Visst sen är det skillnad på att rapportera vanliga fel och konstant rapportera fel med pedandet. Mail är något man kollar var tredje eller fjärde timme om man inte sover och det är väldigt viktigt att det fungerar. Annars kan jag lika gärna använda hotmail...men helst så vill jag slippa det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Helt ologiskt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nämdes i någon annan tråd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jo det stämmer fick så mycket stryck ang det så jag tar det lungt med det nu :wacko: snabbast var surftown tror det va på 300ms men hastigheten är ju normalt oki på alla ställen förutom på vissa som kan ha upp till 5000ms känns som att gränsen går vid ca 2-2500ms innan man börjar märka skillnad
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||
|
||||
|
||||
![]() |