FAQ |
Kalender |
![]() |
#231 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
#232 | |||
|
||||
Administratör
|
Sahfire,
Du försöker försvara Mikael med en uppenbar lögn. Sedan blir det inte bättre när du har en sida som är rippad från en annan, själv.
![]() |
#233 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm, jag tror faktiskt inte det är en lögn.
Men ja, naturligtvis förstår jag era reaktioner. Men Xtrainkomster är bara en liten sida som jag inte enns kommer att räkna med senare. Sidan är bara ett litet fattigt projekt som är i beta stadie, alltså designen kommer att ändras ytterligare. hur tar man bort sitt medlemskap här? |
||
![]() |
![]() |
#234 | ||
|
|||
Medlem
|
Hursomhelst önskar jag alla lycka till med era webplatser och jag kan förstå de drabbade i Mikaels fall här. Xtrainkomster.com kommer att få ny design som sagt.
|
||
![]() |
![]() |
#235 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag orkar inte ens skriva något vettigt, lycka till i framtiden...
|
|||
![]() |
![]() |
#236 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bara jag som tänker på It-supporten på TV4? Den där tjejen ber ena nörden att komma på en bra ursäkt varför ingen kan störa henne.
Han säger att han inte är någon bra lögnare men hon vill fortfarande att han ska komma på en bra anledning. Slutar med att han säger till alla att hon har dött och ljuger sedan för henne att hon har blivit Månadens anställd när hon får massa blommor och en minnestund :lol:. Lite samma sak med Mikael och tjaffset. Sahfire kommer in och säger att Mikaels stavning beror på att han har bott i USA och flyttade hem till Sverige efter att hans syster blev mördad av en polis. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
|||
Medlem
|
Om hans syster blev mördad av en polis borde det ha blivit en ganska lång utredning och ett antal artiklar i tidningar. De borde också finnas kvar på aftonbladets hemsida eller expressens.
Ge mig länk till artikeln så förstår man varför han skriver som han gör. Men grejen är att jag har också bott i USA en längre period. Jag blandade språk jätte mycket i början när jag kom tillbaka till Sverige men det tog kanske 6 månader tills man kunde skillja språken fullständigt. Så då har han väll något inlärnings problem om han fortfarande inte kan ordentlig svenska. |
||
![]() |
![]() |
#238 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alltså... den här tråden är uppe i 16 sidor nu... och totalt sjuk... och totalt underhållande
![]() Vilka nötter det finns hehe |
|||
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
6 sidor*
|
||