FAQ |
Kalender |
![]() |
#221 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det inte bara vad den är inreggad som? du bör ju följa gällande hastighetsbegränsningar ändå ?
Min BMW gör en bit över 310km/h också, men inte fasiken får man köra så fort ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha de vet jag att du gör
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Decibels garageport höll på bli ett minne blott när jag kom dit,
blankis och pudersnö samt en lagom lutning, Vart aningen svettig när abs:en smattrade som en kulspruta och garaget kom närmare.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
|
|||
Medlem
|
Bil??? Den är vinterparkerad just nu. Äker en Kawa nu när det är väder för det. Använder dock vinterkläderna på kvällen om man är ute och åker då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har ingen bil men pappa skjutsar runt mig i en Volvo XC 90 Ocean Race
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har precis blivit trebarnsfar (tvillingpojkar en vecka in på nya året) så roliga bilar är på väg ut.
Så till en början blev det nya Volvo XC70. Rätt skön bil, faktiskt. ![]() Antar det så småningom blir en riktig looserbuss om något år när grabbarna blir äldre och kräver omnikommunikation med PlayStation, DVD, HSDPA och allt. Finns det 1080p24 till nackstödskuddar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Grattis Claesm.... vem skulle inte vilja åka loser-buss om man hade sina barn i den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En Grand Voyager är väl inte helt fel ändå, jag funderar lite åt det hållet. Du får plats för en mamma och fem barn
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||