FAQ |
Kalender |
![]() |
#221 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#222 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En styck .global blev det inom tech, men hmm har två till som lockar dock inte inom mitt vanliga investeringsområde. Kanske dags för första resedomänen.
|
|||
![]() |
![]() |
#223 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
.GLOBAL är också en av de nya gTLD:erna som har allra mest förbokat under Landrush och Sunrise-stadierna.
![]() |
#224 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
I går släpptes ytterligare nya TLD:er. Personligen tycker jag de var ganska intetsägande, men det blidde ända två .FINANCE och en .INSURE. Någon här som intresserade sig?
![]() |
#225 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intetsägande minst sagt. Finns en del fina .digital kvar så blir nog någon bara för sakens skull.
|
|||
![]() |
![]() |
#226 | ||
|
|||
Medlem
|
.finance hade jag helt missat.. .insure kan nog bli pengar av, även om det skulle varit bättre med insurance
![]() saker.gratis va det senaste jag reggade... efter att jag sagt inga mer nu och lagt in mig på rehab ![]() |
||
![]() |
![]() |
#227 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick bara en av alla som jag prereggat idag.
Mega.vegas är väl godkänd men det var många andra som stod högre på önskelistan. |
|||
![]() |
![]() |
#228 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ingen .cooking idag, en liten besvikelse. Blev *asino (dot) vegas i alla fall, får duga för stunden.
|
|||
![]() |
![]() |
#229 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |