FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
De har funnits i väldigt många år och har hanterat verkliga betalningar (och återbetalningar..) åt mig så det vore en väl avancerad bedrägeriplan.
Det gamla härkewebhotellet 99kronor.com anlitade dem och 2checkout betalade tillbaka pengar till mig när de gick under jorden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
|
|||
Flitig postare
|
2checkout är bland de största som finns.. Ungefär som att paypal skulle ägas av Vladis bror
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror inte att vi behöver bekymra oss över 2chekout, men däremot Vladi
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jaha, då kanske jag får tillföra följande om 2Checkout, då jag fick följande mail idag:
Hello, This message is to inform you that the following order has been shipped. Order Number: 3787254507 Order Total: 1035.81 SEK Tracking Number: 000000 Shipping Method: Scandinavia Product Provided by: www.medisoncelebrity.com Comments : Will be delivered to your home by Medison Thank you for your order, 2Checkout.com www.2checkout.com Fan tro't...
![]() |
![]() |
#205 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ska bli spännande att se om det kommer någon dator. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja du antingen så har herr Vladi börjat leverera tegelstenar eller så är denna helt otroliga historia sann..
Sedan skall man nog inte räkna med en alltför funktionell dator om det väl kommer en. Hur var det nu med infocare? Har dem neggat ur det hela? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon annan som än jag som reagerade över trackingnummret 000000 eller är det normalt på en dylik försändelse?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan vara så att jpa inte ville att alla skulle se nummret och kunna tracka hans paket online? eller så är han den första som får den kanske
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mja, trackingnumret var 0000000 när jag fick meddelandet, men ordernummer fanns...
Jag beställde 24 juli. Jag tror i och för sig att jag inte kommer få någon dator och att man från Medison lyckats övertyga 2checkout att börja betala ut slantarna. Då kommer jag att bli sur... Hehehe...
![]() |
Svara |
|
|