FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den här tråden, som inte är den första i ordningen, har 9273 visningar.
Dags att göra något åt den icke-fungerande supporten istället för att bara stoppa huvudet i sanden eller vad nu de ansvariga pysslar med. Jag hade inte stannat en sekund som kund med den attityden jag ser prov på i den här tråden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ska jag vara allvarlig, så funderar jag på att dra in Konsumentverket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En snabb fråga.. vad är klein's roll i proinet?
Arbetar bara där eller äger det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni som skickat in papper om att säga upp erat webbhotell, fick ni det uppsagt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
OK webhotel äger väl proinet? Tycker också att det känns ganska oseriöst från din sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Även om Proinet HB anges som avtalspart och det bolaget ser det inte ut som Klein har något med att göra.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Anders "SpaceDump" Olausson finns ju också här på forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
|||
Nykomling
|
klein svarade i telefon när jag ringde till proinet igår, så jag antar att han sysslar med support till högsta grad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Efter mitt förra inlägg fick jag ett PM där herrn förklarade att han, jag citerar, "deltar på WN.se som privatperson, och jag jobbar inte med proinet", men att han var storsint nog att hjälpa en och annan med problem av arten överflyttning av domän mm. I detta PM förklarade han att "Om du har sagt upp ditt konto på proinet och skickat den till addressen i Haningen, så är ditt konto uppsagt. Din uppsägningen kommer inte att bekräftas." Att dom i detta avseende går helt emot sin egen avtalstext verkar sakna betydelse för dom, men dom har ju på alla andra sätt också visat att dom inte bryr sig om vad som är avtalat eller inte. Att gömma sig bakom privatperson-snacket funkar inte för mig. Är man jävig så är man... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|