FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | ||
|
|||
Nykomling
|
Förutom GoDaddy, har ni några "bra" ställen att lägga "pre-orders" (dvs "Early Access", EA) på de nya gTLD:erna på (för att vara med innan GA)?
GoDaddy har precis meddelat mig att en del domäner jag är ute efter kommer att gå till auktion om de lyckas ta dem vilket känns lite snöpligt. Inte nog med att förregistreringen var dyr, nu blir det ännu dyrare om det går bra. Jag känner till eNom (som jag aldrig använt) men vill gärna ha tips på fler som är "bra". |
||
![]() |
![]() |
#192 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#193 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
.gratis i morgon om jag inte tar fel.
Någon som har funderingar där? Jag har iaf lagt in 5 förköp själv. |
|||
![]() |
![]() |
#194 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
- .GRATIS: 6 st - .CREDIT: 16 st - .HIPHOP: 13 st - .AUDIO: 13 st - .JUEGOS: 6 st Jag gillar dem alla, men det kan bli en dyr kväll för undertecknad. Som en riktigt blöt utekväll på Stureplan kanske ![]()
![]() |
#195 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag fick "bara" 13-14 st av de 54 jag förbokat, men några är jag jäklans nöjd med. Hur gick det för er andra?
![]() |
#197 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#198 | |||
|
||||
Supermoderator
|
United.credit , Gaming.credit , Newyork.credit , Ringa.gratis , Filmer.gratis , Ordenador.juegos , Newyorkcity.hiphop och några till...
Lite synd att jag inte knep några .AUDIO trots så många förbokade. Den verkar ha varit oväntat populär (för mig alltså). Knep du några?
![]() |
#199 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. När jag att just .AUDIO och .HIPHOP faktiskt verkar varit populärast inser jag att mina nog inte är "så bra" som jag tyckte först. Jaja, det kommer fler!
![]() |
#200 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Angånde .audio, någon eller några måste kört ett script och reggat alldeles för många ord. 30 min efter release typ var domäner som satanic.audio, cow.audio & thanks.audio reggade. Någon alls här som lyckades regga en skaplig .audio?
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|