FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Erbjud dig "ta hand om" kemiskt avfall till kontainern.. man tjänar riktigt mkt på att ta hand om den typen av gods. Skulle vilja se deras min när de öppnar containern
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag jobbar och bor i Spanien.
Jag ser detta varje dag. Dom har olika varianterna. mobiltelefoner, lotterivinster, kryssningar ect.... det ar endast olika varianter på Nigeriabreven. Den spanska polisen tog en Nigeriabreven-liga i Malaga i Juni. Over 300 personer greps och rättegong vänta dom. Holl dig borta from dem, svara INTE po mail, fax ,ect. Dom är faliga. Du kommer bli ner mailad med olika forslag. Dom tror att du är ett lättlurat PUCKO. (och det är du väl inte?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vi kan väll lägga ihop en contatiner med lite gössel och skicka ner
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Trillar in en hel del mail ifrån diverse personer och företag till mig också - fast de vill såklart köpa diverse drycker. De flesta verkar dock seriösa. Bl.a. en ifrån Slovakien som ville importera cider, för tillfället blir det mycket hänvisningar vidare till rätt personer - har också funderat på om man bör förtydliga det hela, får dagligen mejl av vanliga privatpersoner som undrar "hur man lägger saker i varukorgen"...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|