FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Med Remote Desktop kan du även mappa upp dina lokala drive:ar (skum böjning men..) så du kan jobba så, jag tycker personligen att det går lite för långsamt och skulle nog kört FTP istället men jobbar man inte så mycket så är det helt klart godkänt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jättetack för alla svar, nu har jag en grund att stå på och vet vart jag kan börja..
Ska jag bara fixa adsl på¨båda ställena, det ena har bara IDSN just nu ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är alltid skoj att slänga ut ISDN i förmån för snabbare uppkopplingar
![]() Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Haha.. men eftersom vi lever på 2000-talet nu så ![]() Men det är helt korrekt, NT, AD eller Samba server. Kanske Novell också Friskrivning mot övriga ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
VPN har väl sina nackdelar det med precis som allt annat. Det främsta jag ser är att man inte vill köra VPN utan kryptering och nätverket blir något så fruktansvärt långsamt om man har kryptering på. Det är min uppfattning. Nu rörde det sig främst om dokument och bilder så det kanske fungerar ändå.
Jag hade kört remote desktop och ftp för filöverföring. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Groove är faktiskt optimalt för detta. Du kan inte bara dela med andra (som det egentligen är till för) utan du kan också synca en mapp "med dig själv", fungerar helt i bakgrunden och uppdaterar de foldrar du väljer.
Finns som 3mån prova på och om man tipsar tre vänner som laddar ner får man en gratis licens. Glöm inte att pma mig med din epost-adress innan du laddar ner så jag kan tipsa dig, behöver två till innan jag har en fri licens ;-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|