Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hotmail/MSN har problem?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-08-15, 09:50 #1
Helena Helena är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2003
Helena Helena är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2003
I 3-4 dagar nu har det varit omöjligt att nå adresser under @hotmail.com och @msn.com . Jag får följande felmeddelande:

-----------------------------------------------
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 [email protected]... User unknown
-------------------------------------------------

Det händer även med adresser som jag vet att de finns. Först tog jag för givet att de har nåt tekniskt strul, men inte kan det väl vara i mer än tre dagar utan att man har hört talas om det!? Alltså börjar jag oroa mig för att det är just jag som har blivit blockerad (fast det är osannolikt, för jag kan inte ens skicka från Gmail) och ville kolla här om det är fler som har problem.

Alltså, tillsammans med alltför strikta antispam-filter hos operatörerna håller det här på att bli för mycket. Jag ger snart upp och lägger ned sidan! :angry: Jag orkar inte spendera timmar varje morgon med att skicka från alla möjliga konton för att försöka nå kunder. Jag har börjat sända från min egen server och då blev det lite bättre, men fortfarande filtreras alltför många mail bort hos mottagarna. (Även vanliga brev, med svar på diverse frågor.)

Ett ticketsystem skulle kanske hjälpa mot det, men hur gör man med mailen med länkar som skickas ut till kunderna efter köp? Hur gör ni andra? Jag är knappast ensam om detta problem.
Helena är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017