FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En liten stillsam fundering. Vare sig årsomsättning, deklarerad inkomst ger svar på frågan som j0han ställde.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
Har J0han fått svar tror du? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Edit: Om man skall vara lite elak så är turordningen så här i den här frågeställningen: - Hur mycket pengar tjänar ni på era hemsidor? - Hur gör man för att tjäna som mest med adsense? - Jag har köpt ett domännamn, kan någon hjälpa mig att få en ide vad jag skall göra med det? - Någon som vill byta länkar med mig, gärna PR 5 eller högre? (Har inte fått någon PR än) - Hur gör jag för att komma högst i sökmotorerna, snabbt och utan att anstränga mig? - Jag har lite problem med koden kan någon hjälpa mig gratis, det är bara en databas, webbshop och lite annat? - Någon som vill köpa ett domännamn med innehåll? (Statistik finns inte) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kunde tänka mig vilka svar jag skulle få, men några intressanta svar har ja fått iaf
![]() Och hubbert. - En enkel fråga. - Man skaffar så mycket infromation om ens besökare och använder reklamen därefter? (en gissning av mig) - Idee har ja redan - Länkjakt ska jag ut på senare, men inte med sånna frågor. - Sökmotorsomtimering finns det några bra sidor jag kan läsa på för att förstå mer. - Databaser, PHP kan jag tillräckligt för min sida. - Jag hade inte tänkt sälja mitt domännamn, och statistik finns. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Lite optimeringstipssidor TjörnDesign och Ove två medlemmar här på forumet som har rätt bra koll på det där. Eftersom du inte uppfattade sarkasmen i mitt tidigare inlägg så får jag väl välkomna dig till forumet istället ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
hubbert: jodå. Jag uppfattade den. Men du uppfattade inte min blink längst ner (iofs inte så konstigt med den smileyn) B)
Och tack ska du ha, för länkarna och välkommnandet. (stava?) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan vara schysst och säga att jag tjänade 2500kr mer den dag min sida var med i aftonbladet. =D
Synd bara att sidan kraschade på eftermiddagen... Vad jag normalt tjänar per dag vill jag inte säga däremot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
![]() |
|||
![]() |