FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Inte så stor skillnad.. lite bättre blev det, gillar "dagen bästa" t. ex.
Men synd att firefox plugin inte fungerar längre.. mkt synd ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ang firefox pluginen så lär väl nån fixa det eller göra en ny. Det är inte så svårt att göra dylika plugins..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Posted by Mike Singer @ 9:43 PM EST This version will fix the problems caused by the Google AdSense website upgrade. http://www.singerscreations.com/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Det nya face-lyftet ser ut som skit. Jag vill direkt se månadens dag för dag info och inte först få väljaren för att sedan klicka på knappen. Det var skit, men vad som var helt åt helvete är Adsense "devalveringssystem". Med start den 1:a juli blev min inkomst devalverad ett par hundra gånger, som svar fick jag veta att när systemet ser att de klickningar som kommer från mina sidor inte eller oftast inte leder till affärer för annonsören och därför får jag en mycket mindre bit av kakan. Från att jag hade runt $1400USD/dag har jag nu runt $4USD/dag. Det är jävligt mycket mindre och jag vet att Adsense tar lika mycket betalt från annonsörena eftersom jag har ju själv en adword kampanj och det är omöjligt att se vilka klick som leder till business för mig som annonsör. Det hela är ett riktigt fult knep från Google Inc att blåsa oss på en massa kosing!
Jag hade Google som idol innan för de har en massa mycket balla grejer, men nu ser jag dem som riktiga grisar som alla andra. Så fort man börjar tjäna lite pengar kommer tiggarna. Någon annan som har får en otrolig inkomstminskning? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
1400 USD/dag? Inte dåligt...
Första gången jag hör talas om att någons inkomst minskas p.g.a. låg andel avslut men det låter inte annat än rimligt. Om du levererar massa värdelösa klick förstår jag att annonsören inte vill betala. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Mindgem, eller så får du se det som att din trafik suger och inte generar verkliga sales?
Det finns ingen som köper skräptrafik, varför skulle google göra det? Om nu din trafik är bra och google betalar så dåligt så finns det säkert andra som kan tänkas köpa din trafik. Särskilt med den typen av volymer ... Alltid trist när man tappar pengar, 1400 till 4 låter riktigt ruggigt dock. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Som annonsör(adwords) kan du använda dig av en kod för att se hur många % som generar avslut, så nej - det är inget påhitt. /Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
1400 US $ per dag, det blir runt en mille i svenska pengar per kvartal!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
VIP
|
1400 usd per dag i adsenseintäkter låter riktigt nice
![]() |