FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Det webbsidan säger är vad som erbjuds. Finns det några andra frågor är ni mycket välkomna att kontakta vår kundtjänst som kan ge er korrekta svar. M.v.h. Jesper Ohlsson Gate9 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Dock har jag inget minne av att ha pratat med just den person som citeras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hehehe Jag tror att jag får säga till våra designers på Crystone att de har fått negativ kritik på deras hemsideslayout. (Någon gång ska vara den första)
Givetvis så levererar vi på Crystone alltid seriösa lösningar till våra kunder kontakta Daniel Hansson på Crystone så kan vi diskutera detta lite mer angående servern. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
![]() Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Guest
|
Någon tipsade om p80 men deras billigaste 1 årsavtal kostar 2000+moms och månad så tror jag inte det är aktuellt för den som ställde frågan.
Det verkar som Crystone är billigast iaf när det gäller co-location. Sedan har ju Bahnhof en dedicerad privatserver som är billig. Men det beror ju på vad man är ute efter.... |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man får ju en viss känsla av att sidan procuderats under tidigt 90-tal och att inget gjorts sedan dess...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha, ja, sidan ska bytas ut... :-)
|
||