FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, alltså jag skiter i vilket. För 100 spänn fick jag till och med mer än vad jag väntat men att de skulle gå in och radera tyckte jag gick över gränsen. Jag hade gärna betalat mer för mer banbredd men inte nu längre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
vilka idioter.... det är oacceptabelt....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Det här fick jag häromdagen!
Uppsägning av webbhotell Bäste XXXX, Vår serverstatistik har visat på ett extraordinärt högt förbruk av resurser för ditt webbhotell med användarnamn: XXXX Resursförbruket har påverkat andra Surftown-användare negativt vilket vi naturligtvis inte kan acceptera. Vi är därför tvugna att säga upp vår kundrelation med dig, vilket i enlighet med avtalsvillkoren kan ske med 30 dagars varsel. Ditt webbhotell kommer därför att stängas 2005-12-22 Om du använder databasresurser under den resterande perioden kan du riskera att ditt webbhotell blir nerstängt utan varsel och utan möjlighet för tillbakabetalning Jag återkommer med mer info om detta ärende ganska snart. En rolig detalj i detta är att jag har försökt kontakta en eventuell Företagsledning (de högre cheferna), då svarar man mig så här: Det er ikke muligt at komme i kontakt med ledningen direkte. Kristian Surftown Support |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
använd servage istället, bästa webhotellet jag har legat på i hela mitt liv (av de ca 30 jag har använt).
fantastisk support, snabba servrar. extremt mycket trafik och utrymme till ett skitbra pris. hosta upp till 20 domäner för samma pris 15gb utrymme 330gb transfer gratis set-up fee 7.50 euro i månaden ifall ni vill signa up får ni gärna använda min referral länk ifall ni vill så jag får lite gratis hosting: *raderad av admin* om ni inte vill det går det ju också bra. tänkte bara passa på när jag ändå nämnde det. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Säg att du skrev ovanstående bara för att tjäna några bucks på din referallänk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
heh.. anade att någon skulle säga så. men allvarligt talat, skit samma. ni behöver inte ens testa servage.net ifall ni inte vill så bara strunta i det och tro vad ni vill.
det är för övrigt schysst stil av admin add sudda ut referal länken, det är ju för mycket att begära att ha den kvar ifall servage faktiskt var något att ha? eller hur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
EDIT: För övrigt tackar jag för tipset. Väntar med spänning på att få höra fler omdömen om dessa. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|