FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Först och främs syns (även om lite suddigt) en bauta-java-logga i högra hörnet på skärmen. Söker man på 3d windows manager eller liknande får man massa träffar från Sun och deras 3d java. Om man slutligen söker på texten som finns på röda skärmen bakom talaren, så är faktiskt första träffen från Sun. Och lite fipplande så får jag reda på att det är "Project Looking Glass": http://www.sun.com/software/looking_glass/index.xml /Zoran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När jag läser lite mer om det så ser det ut att Project Looking Glass inte kan köra Windowsapplikationer i sig. Kör man linux så kan man köra linuxapplikationer via X11 men eftersom X11 saknas i Windows, går man bet. Men man har ju möjligheten att utveckla själv
![]() HIhi. jag ser massor med folk börja köra linux nu ![]() (Laddar ner Project Looking Glass) /Zoran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
http://www.sun.com/software/looking_glass/demo.xml
Här är ett demo. Demot innehåller lite mer än det vi fick se i den förra. Klart imponerande måste jag säga ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har kört igång LG3D nu. Satan vad mycket CPU det drar =D Min 2,4GHz P4 med MX440-kort idlar på 45% när jag kör LG3D som ett eget fönster. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni som testat LG3D vad har ni kört då? (någon live cd eller kompilerat själva? isåfall har ni någon guide som funkar bra?)
Har inte hittat nått fungerande exemplar av LG3D än... Hittade en "live-cd" med knoppix eller nått som dom lagt till LG3D i men den funka inte på min dator ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||