FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Underbar känsla i kroppen det sär...
Kan riktigt känna hur det kändes när jag träffade min käresta för sisådär 21 år sedan. (Kan meddela att vi har hängt ihop sen dess) Lycka till i helgen och glöm inte kondomen. (Mejla mig din adress om du behöver "Lastbryggan-kondomer") // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul med udda kontakter!
Hejar på dig! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grattis och lycka till!
Tror inte att det vore så farligt om hon skulle råka hitta tråden. Hon skulle nog bara bli smickrad. Vad många solskenshistorier det finns på WN helt plötsligt. Man blir alldeles varm i hjärtat. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Lycka till Jesper B ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eller så är det helt enkelt så att WN tar fram det bästa i oss ;)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är verkligen inte orolig över att hon skulle hitta den här tråden, inget har blivit sagt här som hon inte redan är införstådd i eller som jag inte kan stå för
![]() Jo det här blev visst en riktig gulletråd, men jag vill nog avfärda solen som anledning, jag är överkänslig som fasen så jag bygger en krypta av min lägenhet i sånt här väder ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur hittade hon dig över internet? Jag menar det är inte lätt... Polis säkert :P Secret Agent eller något annat. Du har bekräftat att du inte har något som du inte borde på dina hemsidor
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|