FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Ok, hur många är det som kommer nu då?
Jag är anmäld och en vän från malmö.. Emil (miss d) kommer verkar det som. Fler? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är lite små sugen bor i lund så det är rätt så nära :p
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hade gärna gått, men har några visningar på en annan konferens och de kommer vara till ca. 20, så jag hinner inte tyvärr.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Överväger det hela...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mellan vilka tider är det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Hello,
We apologize for the last minute notice, but we are rescheduling our .NU Domain Seminar in Malmö on 2-June. The 2005 .NU Seminar will be rescheduled for the Fall and we will get back to you with a new date, hopefully within the next few weeks, before vacations begin. If you have any questions, please let me know. Our best wishes for a pleasant summer! Med vänliga hälsningar, Linda Kayla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
VIP
|
Dåligt framförhållning.. Dem som har tagit ledigt från jobbet eller kanske bokat resa borde ju vara rätt irriterade. Som tur var så var det inga sådana problem för mig
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Har något nytt datum kommit ut ännu?
|