FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan du då motivera varför?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
shit vilken rörig sida
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför starta fler annonssajter när det finns så många? Jag annonserar på blocket eller koll när jag annonserar då det alltid ger respons efter ett dygn. Kan det bli bättre?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Davve jag måste säga att jag tycker er sida har blivit alltför rörig, man blir helt snurrig när man kommer till förstasidan. 5 spalter är väl lite i högsta laget och dessutom alldelles för många länkar vilket rör till det ännu mer. Det är ju min åsikt men ni måste väl fått några klagomål om detta förut?
On Topic: Lyckat domänköp! Konstigt att det inte redan var registrerat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ojoj, jag vet att jag ligger efter med 1024x768 i upplösning, men jag tror inte ni 'ligger före' med att inte hela sidan visas ^^
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Men jag förstår inte varför ni pratar era åsikter om komis nu, jag frågade om nåt helt annat ju? det var domänen annonssidan jag ville ha åsikter på och inget annat... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om nu detta namn gör dig lycklig så varför inte:
annonssida.com AVAILABLE annonssida.net AVAILABLE annonssida.biz AVAILABLE annonssida.org AVAILABLE |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
då det är ett svenskt uttryck då är .se mest värd enligt mitt tycke. .net .biz .org är inget jag skull enågonsin betala ens 50 kr för...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|