FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
www.jx.se har 60% rabatt på sina paket just nu ;)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Nu var jag lite dum och inte skrev vad som ingick på jx.
Så det får bli lite spam i efterhand! Alla priser anges inkl.moms 24kr/mån 100 MB lagringsutrymme 10st e-postkonton (10mb/st) 10 GB trafik per månad Spam och virusskydd på e-post ASP / ASP.Net 5st MySQL-databaser PHP / CGI / Perl 50MB utrymme för MySQL Kontrollpanel Stöd för Frontpage Statistik Webbmail Daglig backup Fri support Plats för 10st domännamn 5st MySQL-databaser Windows & Linux plattform Fri support alla dagar 46kr/mån. 300 MB lagringsutrymme 30st e-postkonton (10mb/st) 20 GB trafik per månad Spam och virusskydd på e-post Plats för 30st domännamn 10st MySQL-databaser +ovantående (t.ex. support, backup m.m.) Mer info finner du på deras hemsida (jx.se) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag svarar aleborg.se...ligger där själv och är nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Har ingen erfarenhet av jx.se, men det har väl ingen då hotellet öppnades nyligen. Dock drivs den väl av personer (eller en person) som har hjälpt eller drivit en del av Gate9, eller har jag kanske fel? I så fall ber jag om ursäkt.
Men har jag rätt, så antar jag att det kommer vara ett intressant alternativ. Har en del kompisar som ligger på Gate9 och mestadels har det fungerat utmärkt för de. Fanns något problem någongång med en server som gick ner, men det var länge sedan det hände....bra support skall de också ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Både jag och vår ekonomiansvarige finns med i JX som styrde och ställde i Gate9 tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Nykomling
|
Eftersom vårt namn nämns i tråden vill jag bara göra en liten korrigering. Gate9 bytte ägare till 100% den 28 maj 2004, alltså nästan ett år sedan.
Efter detta hade vi ett samarbete med Redbone som då sköttes av Decibel fram till Augusti 2004, vartefter Gate9 och Redbone gick ihop. Ville bara korrigera fakta ![]() Edit: Eftersom det tydligen inkommit en del frågor vill jag förtydliga att samarbetet mellan Gate9 och Redbone inte längre är aktuellt. Detta samarbete upphörde runt årsskiftet. M.v.h. Jesper Ohlsson Gate9 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|