Citat:
Ursprungligen postat av double
Citat:
Originally posted by -Blue-Eye@Apr 25 2005, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias Turesson
Double har en liten amatörmässig feel över sig.
|
ja inte minst att de håller på och tjöta och gnata om inkasso hela ***** tiden Så fort fakturan är 1 dag försenad kommer alltid samma mail annars skickas den till inkasso under veckan. Härre gud klart jag betala fakturorna, men som nu har det varit helg och vad begär folk igentligen.. Urssh dåligt, funderar på att gå ur double nu... Ger inget längre ändå...
|
De ganska självklart att vi skickar ut påminnelser... speciellt om betalning skulle varit inne för snart 2 veckor sedan som i detta fall (inte en dag).
Zn4rK, har du inte fått dina pengar utbetalade, skicka oss ett mail så tar vi reda på vad felet är...
|
Jo men kolla du igen en gång till så skall du nog se att den är betald. Jag vet inte vad du använder dig för system för fakturor, e-bank eller snigel, fakturan är betald. Detta är väl något som kanske inte passar så bra att snacka om på ett officiellt forum? Att ni äns skriver ut sådana uppgifter om en kund är ju bara det ett tecken på något.
Det jag tog upp är att ni hela tiden gnatar om inkasso, fakturatiden 10 dagar känns väldigt märkligt, samtidigt om inkasso inte skulle bry sig förrän efter 30 dagar.
Man brukar först skicka en påminnelse, sedan en andra påminnelse sedan till inkasso. Har aldrig varit med om inkasso direkt efter första fakturan.
Det är en ganska allvarlig grej att skicka till inkasso utan att först kanske ringa upp kund och kolla läget lite? Se detta mer som kreativ kritik och något ni borde tänka över.