FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
På något sätt måste de ju öka sina intäkter - Som vilket företag som helst. Men jag tvivlar på om Aftonbladet kommer att lyckas lika bra som Blocket skulle göra med sina förra ägare.
Annars tror jag att en tidning vore bra både för de som annonserar och för Blocket. Jag betalar gärna några extra kronor för att få annonserna "verkliga". Känns dock som om det blir svårt att få in alla annonser i en tidning. Visst, självklart kommer enbart de nyaste annonserna vara i tidningen med det är en hel del annonser de får in per dag. Aja, får se vad det utvecklas till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
blockets databas med annonser är ju enorm.. i januari hade dom ca. 1.3 unika besökare.. varför inte använda den här enorma databasen vidare och även ge dom som inte är så datakunniga eller inte har tillgång till Internet att ta del av dessa annonser.. om nu inte priset höjs så är det bara en fördel för oss som annonsörer på blocket, vi når helt enkelt den målgruppen som vi annars inte hade gjort.. jag förstår inte varför folk är kritiska mot just aftonbladet & blocket.. eniro har ju gjort såhär sen starten..
Aja 'hursomhelst' aftonbladet, blocket & hitta är för tillfället dom sidorna som dom flesta av oss använder sig av minst en gång om dagen.. tack för dom bra tjänsterna. edit: stavning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
![]() |
|||
![]() |