FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har hört flera som inte har blivit godkända av hitta.se/TD:s kampanj. Konstigt tycker jag. Känns som det är dubbelmoral i många fall. Hitta.se har i alla fall en kontaktperson uppskriven på deras sida via TD. Testa o maila så kanske det löser sig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Ett stort tack för att du sa till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
om du är med i kampanjen så dyker det automatiskt upp en annan ersättning i ett program som deltar i en kampanj som du är godkänd i. Program som erbjuder dig en annan ersättning än orginalsegmentet verkar även vara fetmarkerade i listan under "Mina program".
Sedan finns det flera sk "pool's" under "Annonsrotation" där alla kampanjerna är uppraddade. w00t? jag borde jobba på supporten :D |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon som vet vilka krav TD har för att man ska bli godkänd till kampanjprogrammet.
Om man ansöker en gång och får avslag, kan man då ansöka igen senare då när man tex har tex mer besök på sidan, eller är det som med de andra programmet att om man får avslag (tex för att sidan är för liten) en gång kan man inte söka igen även om man har mer trafik... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
så var det dära med att läsa avtal och informationstext...
det står ju under programinformation vad för krav dom stället ju ;-) Kort: rätt målgrupp |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bara jag som kom med i kampanjen Surftown där man fick 2,50 kr/klick? Nu har de dock ändrat till 0 kronor klick :P
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|