FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag testade på en av mina sidor och det blev ungefär såhär fast font size 1:
Annonslänkar Tröjor T-Shirts Billiga sockar Egna tryck på tröjor Den visar alltså vad den tycker är relaterade ord för din sida och länkarnas anchor består endast av orden. När man trycker på ett av orden kommer man till en Google-sida utan sökruta med en listning på sponsorer av ordet/frasen.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Får man då betalt så fort en besökare klickar på länken på ens egen sida eller måste besökaren även klicka på någon länk på Google-sidan för att man ska få betalt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så pengarna kommer direkt in på kontot, text om jag har 200 dollar så kommer ALLA de in på kontot (naturligtvis i SEK)?
Någon som vill förklara mer i detalj hur man sen ska sköta skatten på det? Vanlig hobbyanvändare som jobbar sidanom. Har sökt men finner inga bra svar ;( Mvh. jip |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Hobby beskattas och deklareras i princip likadant som en enskild firma den enda skillnaden är egetnligen att man inte redovisar moms om omsättningen är under 30.000 och att underskott inte kan rullas vidare i hur många år som helst. Man ska alltså även betala egenavgifter på en hobby som går med vinst samt att man naturlitvis är skyldig att ha nåon form av bokföring
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
1. Måste man fylla i sån skatteinformation även om man fyllt i elektronisk utbetalning till sverige? 1. b. För jag förstår inte vilken tabell man ska fylla i ![]() 2. Någon som kan förklara lite mer hur det är med skatten och hur de ska skattas som jag skrev ett par inlägg upp? Mvh. jip :unsure: |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|