FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Tack för din fråga! Till att börja med så vill jag bara förtydliga att detta inte gäller för automatgenerade Java Script eller Iframes tagna ur systemet, detta gäller endast de trackerlänkar som hör ihop med grafik som hostas lokalt dvs (custom) egna länkar. Vi gör detta för att säkerställa att ni som affiliates även fortsättningsvis skall få maximalt antal visningar. Generellt brukar vi rekommendera att all grafik hämtas som länkar via vårt system, men självklart förstår vi att det finns tillfällen då det lämpar sig bättre att själv hosta grafiken. Observera att detta endast gäller de personer som redan blivit kontaktade via mail. Mvh Anna TradeDoubler Support |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu blir jag lite "konfus", var inne på Tekniskt infocenter och Textlänkning, där står det att man ska länka till "tracer"
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Vi hade dessvärre glömt att uppdatera vår hemsidan, ber om ursäkt för det. Tack för påminnelsen och för att ni är observanta. Felet är nu åtgärdat. Mvh Anna TradeDoubler Support |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Oj vad bra att hitta detta, löste mitt problem. TD sajt är svårnavigerad, "LINK MATRIX" vilken jävla rubrik.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|