FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är väl just som så att dom har skyddat den där bågen/kurvan/fartranden...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett förslag:
Ta 1:an, byt ut fotbollen mot .se (behåll fartränderna och utforma .se lite bollaktigt) Voila! /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Blir det inte lite otydligt då? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kanske ser ut som skräp... Kanske blir enormt bra... Bara att labba, vid tid och intresse. Anyway... Du/Ni har flera bra loggor, Dock saknar jag en 100%:are. Svårt med loggor. Man blir aldrig riktigt nöjd. Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Ja som sagt, äger dom just en böjj så undrar man vem som äger en boll, en fyrkant och en cirkel? Blir jobbigt att uttrycka sig med bilder i framtiden... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag ser heller ingen 100%:are ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
6an regerar, men den skulle nog behöva jobbas lite mer med, proportionerna känns fel på något sätt. Symbolen med fotbollen är ju klockren, den kan du använda på många olika sätt utan texten.
EDIT: tvungen att tillägga: 2an ser ut som det är en sajt för boomerang-lag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag tycker att 6:an är den mest visuellt attraktiva samtidigt som den ger tydliga sportvibbar. Fotbollar kommer alltid att associeras med sport.
Personligen tycker jag 2:an är gräslig samtidigt som den inte får mig att associera till sport på något sätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
2:an var den snyggaste, helt klart.
Men som tidigare talare nämnde så kanske det inte är så mycket sport med den, jag skulle valt mellan 2:an för att det är ändå så hög klass på den eller 3:an. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|