FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Säkert många som söker på det iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
![]() grattis! är lite nyfiken på om det märks i din trafik - eftersom jag är tveksam till att det finns så jättemånga som söker på det (knepigt med kombinationen av det korrekta svenska ordet "webb" (som få använder) och ett rätt så tekniskt engelskt ord (hosting såklart), men det finns säkert en hel del svenska nerdar som är lika förvirrade som jag (kan söka på väldigt underliga saker fast man borde vara proffs vid det här laget ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Satsa på "web hosting".. när du har #1 där hade du inte haft tid att skriva ett inlägg på WN ens
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har själv också haft turen att ha sökmotorerna på min sida. Fråga mig inte hur dock. Fyllt i de vanliga meta-taggarna, men inget annat. Har inte ens den bästa strukturen på webbsidan, då den är tabell-baserad och statisk titel på hela webbplatsen :blink:
Nåväl, några sökord/-fraser: - "stilrena designer" - "administrativt gränssnitt" ("administrativa gränssnitt" <- före posten.se :P) - "uppdatera hemsidan enkelt" ("själv uppdatera hemsidan"). Sen även självklara ord som: "Denkwebb", "dw prod", "denkan", "dennis nyström" o.s.v, men dem är inte lika spännande. Ligger även bra till på en hel andra ord/fraser - helt utan någon större ansträngning för optimering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men det känns jätteskoj iallafall! Är på G ut med ny design också.. ;=) -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Enligt awstats så har 91.8% som kom till sidan via en sökmotor sökt på frasen "webbhosting" iallafall, andra plats kommer folk som har sökt på den fullständiga adressen.. 30 % mozilla iaf.. det är jag nöjd över.. ![]() -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
B) Jag är också glad eftersom mitt nystartade forum greenkeeper.se efter endast en vecka är numero uno på Google Sverige/svenska (och därmed Eniro) på ordet: greenkeeper Detta beror troligen mest på brister hos konkurrerande sidor (som också är relativt få), men jag trodde ändå det skulle ta lååång tid att klättra. Hoppas det inte är någon tillfällig nybörjartur. Jag hoppas också att det ska främja inläggsskrivandet på forumet. Det är lite knapert än så länge trots relativt många besökare (många med tanke på den hårt nischade målgruppen). |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|