FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
<!--QuoteBegin--robertsson[/i] Hur mycket trafik man får beror som sagt på hur mycket click ersättning man betalar. Jag har 4 sidor på double om min provision samma månad kan ligga på mellan 200 kr/mån för en sida och 5000 kr/mån för en annan sida.[/quote] Precis. Det är ju så här när man har många sidor och olika bra platser på varje sida, att man väljer givetvis det som ger mest pengar till dom bästa platserna på dom bästa sidorna. Detta gäller ju även om man tänker lite långsiktigt. Därför kan du få väldigt olika mycket trafik från en och samma sajt beroende på hur webmastern väljer att göra just med dina annonser. Det råder ju konkurrens. Din annons, henkehalf, måste ju kunna konkurrera med andra annonser. Besvärligt, men så är det. Till Doubles lista skulle jag vilja lägga till den kanske viktigaste faktorn: - Hur väl överenstämmer annonsprogrammet med sidans besökares intressen? Alltså, om nu bilannonsreklamen läggs på en sida om bilsport så blir det en helt annan trafik än om samma annons läggs på en sida om trädgårdsskötsel.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |