FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är för att det inte skall komma massa jobbiga typer och posta ett inlägg med massa länkar till sin site.
Sen att det skulle vara på wns "bekostnad" vetefan eftersom man inte tappar så där extremt mycket pr vad jag har förstått. Det är snarare på min bekostnad eftersom jag skulle störas av det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Inte verkar man kunna ta bort inlägg heller
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nykomlingar...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Administratör
|
Länkar
Nackdelen är att vi får länkar i inläggen som egentligen inte behöver vara där. Sen att ett företag ringer upp ansvarig utgivare av WN för att de tycker att deras företag blivit orättvisst behandlade i en tråd(som de hittade i sin refererlog) är en annan anledning. Egenreklam I denna tråd: http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...t=4687&hl=&s=wn skriver Thomas ett bra inlägg huruvida vi Admins & Moderatorer ser på egenreklam här i forumet. KimmoA: Läs det inlägget, läs sedan alla dina egna inlägg du skrivit och läs sedan Regler för Webmaster Network Har du inget konkret att tillföra tråden, var snäll skriv inte Jens
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() En sak som stör mig, förresten, är att man verkar tvingas citera ett helt inlägg och kan inte citera delar. Vad har ni gjort med detta stackars Invision Power Board egentligen? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
citera manuellt..
(quote)citat(/quote) fast med kantiga ( då.. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Google har ju som bekant ett system kallat PageRank(PR), siter som har många länkar får högre PR, och syns även bättre i Google-sökningar. Länkar från siter med hög PR är värda med än länkar från siter med lägre PR. WN.se har en sexa i PR, vilket vad jag har förstått är rätt bra. Om länkar tilläts i signaturerna så skulle Google tolka det som att WN "röstar" på de sidor som länkas. Det är väl bara att lära sig leva med detta, jag har inga större problem med att kopiera en länk lite då och då (men jag var rejält irriterad när folk gjorde mellanslag och punkter i adresserna för att undvika länkning...) WN.se är ett bra, trevligt och informativt ställe som jag tycker sköts mycket bra från administratörers och moderatorers sida! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|